A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Іванівська  сільська об'єднана територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад Іванівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області

Дата: 01.10.2020 16:13
Кількість переглядів: 150

Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад Іванівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області, а саме:

- державний реєстратор відділу забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг Іванівської сільської ради (дві вакансії, одна вакансія державного реєстратора, який здійснює реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та друга вакансія державного реєстратора, який проводить реєстрацію  юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).

Вимоги до кандидатів на посаду державних реєстраторів: наявність вищої освіти не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень), вільне володіння державною мовою, стаж роботи за на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року, наявність сертифікату про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації.

 Перелік необхідних документів  для участі в конкурсі:

 - заява про участь у конкурсі;

 - заповнена особова картка (форма П-2 ДС);

 - дві фотокартки розміром  3 х 4 см;

 - копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку;

- електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздрукована з офіційного веб-сайту у паперовому вигляді;        

- копія документа, який посвідчує особу;

- копія трудової книжки;

- копія військового квитка (у разі наявності).

Документи на конкурс приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення конкурсу за адресою: с. Іванівка, вул. Дружби, 33б.

Щодо часу та місця проведення конкурсу, основних функціональних обов'язків, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов'язків тощо інформація надається за телефонами – 696-375, 696-393.

Учасники конкурсного відбору мають дати згоду на збір та обробку їх персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", а переможець конкурсного відбору, який претендуватиме на зайняття посади посадової особи місцевого самоврядування, у встановленому порядку підлягатиме перевірці відповідно до Закону України "Про очищення влади".


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь