Додаткові лікарняні у період карантину
Додаткові лікарняні у період карантину
На час дії протиепідемічних заходів Фонд соціального страхування України продовжує фінансувати допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними) та допомоги по вагітності та пологах за загальними страховими випадками. Однак, на період карантину перелік страхових випадків, за якими надаються допомоги, розширено.
Карантин є окремим страховим випадком, тож на період його дії Фонд фінансує надання допомоги за лікарняними листками, виданими з двох додаткових підстав:
1. У зв’язку з відстороненням від роботи для осіб, робота яких пов’язана з обслуговуванням населення, якщо:
- ці особи були в контакті з інфекційними хворими або є бактеріоносіями;
- у разі неможливості здійснення тимчасового переведення цих осіб за їх згодою на іншу роботу, не пов’язану з ризиком поширення інфекційних хвороб.
2. На період перебування у закладах охорони здоров’я, а також на самоізоляції під медичним наглядом у зв’язку з проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), а також локалізацію та ліквідацію її спалахів та епідемій.
Зверніть увагу, що Фонд соціального страхування України відповідно до чинного законодавства фінансує надання допомог застрахованим, тобто офіційно працевлаштованим особам на підставі виданого у встановленому порядку листка непрацездатності.
Фінансування матеріального забезпечення здійснюється Фондом на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку. З метою протидії поширенню COVID-19 рекомендується страхувальникам (роботодавцям) на час карантину віддавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду. Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена з 01 жовтня 2018 року, також у електронному вигляді роботодавці мають можливість подати щоквартальний звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів.
Подання до Фонду електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки здійснюється відповідно до укладеного договору. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець вибирає самостійно.
З метою своєчасного фінансування для надання матеріального забезпечення по тимчасовій непрацездатності застрахованим особам просимо інформувати Чернігівське відділення про випадки тимчасової непрацездатності застрахованих осіб з причин:
- захворювання коронавірусом COVID-19;
- тимчасового відсторонення осіб, які були в контакті з інфекційними хворими, яким видано листок непрацездатності згідно з висновком лікаря-епідеміолога територіальної СЕС.
Інформацію просимо надавати засобами електронного зв’язку:
e-mail: chng.cn@fssu.gov.ua
або за телефонами: (0462) 678-462, 678-518, 678-449.
Адреса Чернігівського відділення: вул. Музична, 1-А, м. Чернігів, 14014.
Начальник Чернігівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернігівській області Тетяна Мурашко