A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Іванівська  сільська об'єднана територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Збори громадян в громаді проведено

Дата: 15.02.2019 01:34
Кількість переглядів: 175

З 04 лютого по 09  лютого 2019 року було проведено загальні збори громадян по старостинським округам та в центральній садибі.  Сільський голова, старости звітували про свою роботу, ділилися досягненнями та планами на майбутнє.

ЗВІТ

сільського голови Іванівської сільської ради відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“

за 2018 рік

2018 рік це другий рік після створення Іванівської об’єднаної територіальної громади. Впродовж 2018 року, сільська влада не скоротила жодної соціальної програми, а навпаки їх розширила, прагнула виконати всі ті програми, які були прийняті та затверджені на початку року, а також співпрацювала та надавала фінансову підтримку установам та організаціям, розташованим на території громади. Так, зокрема було прийнято Програму підтримки народжуваності в 2018 році, згідно якої батьки отримують  допомогу у розмірі 5000грн. У 2018 році народилося 35 дітей, отримали допомогу 23 сім’ї, оскільки програма діяла з лютого місяця. Вже на початку 2019 року подано 5 заяв, (діти народилися в грудні).

Завдяки цілеспрямованій роботі сільської ради та виконавчого комітету вдалося забезпечити нормальне функціонування комунальних підприємств та освітніх закладів сільської ради, покращити їх матеріально-технічний стан та придбати спецтехніку, покращити інфраструктуру сільських населених пунктів та досягти певних позитивних результатів у забезпеченні життєдіяльності громади.      

Впродовж 2018 року проведено 18 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 140 рішень з різних питань.

Найбільшу частку з яких становлять питання: освіти, охорони здоров’я, культури, соціального захисту; житлово-комунального господарства, благоустрою (присвоєння та упорядкування адреси приміщень, земельних ділянок) , фінансових планів та господарської діяльності комунальних підприємств, фінансово-бюджетні питання та інші.

 Питання благоустрою, озеленення, проведення робіт з населенням за місцем проживання допомагають вирішувати старости старостинських округів громади.

Знаковим є те, що в минулому році в кожному населеному пункті почалися роботи з відновлення вуличного освітлення. Напередодні Різдва було освітлено вулиці в Красному, Іванівці, Количівці.

Залучено для розвитку інфраструктури громади 11 млн. гривен. Проведено тендери і почато будівництво Іванівської лікарської амбулаторії по вулиці Самойловича 1 на 3-4 лікаря, почато будівництво ЦНАПУ по вул. Дружби 88.

Виконавчий комітет координує роботу відділів виконкому, підприємств та установ, що належать до власності територіальної громади. Безпосередню роботу по розгляду планових питань та усних і письмових звернень, підготовці проектів рішень виконкому та сільської ради, контролю за виконанням прийнятих рішень по питаннях, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування здійснює сільська ради. Кількість штатних працівників залишається сталою 57 особи, проте реальна кількість працюючих на кінець 2018 року 49 осіб,. На жаль, існує проблема плинності кадрів, змін у структурі, що зумовлена відсутністю професійних кадрів, здатних якісно виконувати функціональні обов’язки.  Продовжується облаштування  кабінетів для працівників сільської ради з метою якісного та своєчасного надання послуг неселенню. Облаштовано кабінет у сільській раді де двічі на місяць приймають громадян спеціалісти об’єднаного управління Пенсійного фонду України, фонду соціального захисту населення та центру зайнятості населення.

Протягом 2018 року проведено 16 засідань конкурсної комісії на заміщення вакантних посад в сільської раді, було призначено на посади 11 осіб.

І на сьогодні одним із першочергових завдань, які стоять перед керівництвом сільської ради, є заповнення наявних вакансій в сільській раді та формування потужного кадрового потенціалу.

Робота сільської ради здійснюється у відповідності до затверджених планів роботи виконкому та сільської ради та завдань, що ставляться на планово-розпорядчих щотижневих нарадах у сільського голови, на яких розглядаються та вирішуються поточні питання і визначаються шляхи вирішення проблемних та перспективних питань. Впродовж 2018 року проведено 41 нараду, за підсумками яких відповідальним виконавцям дано відповідні доручення, які стосувалися питань діяльності освітніх закладів, організації харчування дітей у дитсадках та школах сільської ради, реалізації проектів та програм, ремонту дорожнього покриття вулиць, асфальтування, освітлення вулиць, розгляду окремих звернень та скарг громадян, депутатських звернень та запитань, роботи старост старостинських округів.

Одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету сільської ради є робота зі зверненнями громадян та надання якісних адміністративних послуг. З цією метою створено належні умови прийому громадян, забезпечено своєчасний та якісний розгляд пропозицій, заяв і скарг, оперативного вирішення порушених в них питань.

З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян, вирішення проблем, які турбують жителів сіл, розглянуто 1411 звернень, 21 запит на отримання публічної інформації, 19 депутатських звернень, 246 доповідних, пояснень та звернень від старост, директорів шкіл, начальників відділів.

На особистому прийомі у сільського голови побувало 86 осіб.

З метою вирішення проблем, які турбують мешканців населених пунктів, проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян і звернень, які надходять до органів влади вищого рівня, а також причин, що їх породжують.

Всі звернення були розглянуті відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції, надано необхідну допомогу. На питання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні роз’яснення.

Від установ, підприємств та організацій надійшло 2929 листів. Працівниками виконавчого комітету ініційовано та направлено в установи різних рівнів листів та клопотань 2226. Значна увага приділяється якості підготовки документів та дотриманню термінів їх виконання.

Спеціалістами виконкому за зверненнями мешканців сіл підготовлено та видано у 2018 році 4801 довідок, зареєстровано 135 померлих, народилося 35 дітей ( Ладинський старостинський округ – 0, Краснянський старостинський округ – 5, Слобідський  - 3, Количівський – 10, Іванівка, Ягідне -17),  вчинено 613 нотаріальних посвідчень, проведено 375 реєстрацій місця проживання та 230 зняття з місця реєстрації ( Ладинський старостинський округ  - 24 прописано, виписано – 32, Краснянський – прописано 59, виписано 8, Слобідський – прописано 32, виписано 42, Количівський – прописано102, виписано 86, Іванівка, Ягідне – 158 прописано, 62 виписано.).

У  2018 році було створено:

Службу у справах дітей Іванівської сільської ради,

Робочу комісію по розробці Стратегії розвитку громади.

Приємно, що наша громада увійшла до 15 громад з усієї України, яким надають підтримку експерти ЮЛІД та Асоціація ОТГ. Так в минулому році проведено 5 засідань робочої групи, сформовано бачення, місію, цілі стратегії розвитку. На даний момент триває громадське обговорення. Стратегія для ознайомлення доступна на сайті Іванівської об’єднаної територіальної громади.

Іванівська сільська рада здійснює свою діяльність керуючись принципами відкритості та прозорості, що є необхідною умовою демократичного управління територіальною громадою, забезпечення належної та ефективної взаємодії місцевого самоврядування з громадою сіл.

З метою забезпечення інформаційної відкритості муніципалітету, створення належних умов для доступу до публічної інформації працівниками сільської ради наповнюється відповідними матеріалами веб-сайт Іванівської об’єднаної територіальної громади, ведеться сторінка у Facebook. На цих веб-ресурсах систематично та оперативно розміщується інформація про діяльність сільської ради, виконавчого комітету, оприлюднюються проекти та рішення сільської ради і виконкому. З метою вивчення громадської думки та забезпечення зв’язку влади з населенням є розділ подачі електронних петицій.

Активне використання засобів масової інформації дозволяє значно підвищити інформованість населення, вирішувати проблеми на стадії їх виникнення, при необхідності оперативно вживати відповідних заходів. З метою посилення гласності та прозорості в діяльності сільської ради на сайті сільської ради друкуються інформаційні матеріали з різних питань соціально-економічного розвитку сіл, про заходи, вжиті щодо поліпшення стану справ, залучення громади до їх розгляду та вирішення.

В продовж звітного періоду сільська рада працювала над пошуком цікавих та корисних для громади та виконавчого комітету проектів та програм, спрямованих на розвиток громадянського суспільства. Було реалізовано проект учня Количівської школи Шокодька Дмитрія «Спортивний вуличний майданчик». В 2019 році заплановано реалізація п’яти проектів переможців «Бюджету участі»: за 2018 рік: створення спортивних майданчиків та дитячого майданчика (Іванівка), за 2019 рік – музейна кімната «Історія одного корабля», прилади для дискотеки в Іванівському БК.

Також слід підкреслити, що Іванівська об’єднана територіальна громада  була в числі фіналістів в рейтингу бюджетної прозорості «Кришталь року» за підсумками 2018 року.

У році, що минув, було проведено 9 сесійних засідань, на яких прийнято 590 рішень. Найбільше рішень було прийнято з питань, що стосувались земельних питань - 383. В основному це інвентаризація, приватизація біля будинків, затвердження проектів з землеустрою.

8 разів приймались рішення про внесення змін до сільського бюджету.

При раді працювали постійно діючі депутатські комісії. Так, Комісія з питань землеустрою та земельних відносин, природних ресурсів, благоустрою та архітектури (голова Ткаченко Григорій Михайлович) провела 8 засідань, розглянуто 434 заяви, здійснено 8 виїздів на місце для детальнішого вивчення питань. 

Комісія з питань бюджету, фінансів та соціально - економічного розвитку (голова Мушкетик Ю.В.) також провели 8 засідань на яких розглядали всі без виключення питання, а це більше 500. Комісія досконало вивчала всі питання виділення коштів з бюджету сільської ради, переведення коштів освітньої та медичної субвенцій, додаткової та іншої дотацій.

Комісія з питань регламенту, законності та правопорядку (голова Польгуй Валерій Іванович) постійно слідкувала за правовою основою та відповідністю законодавству всіх рішень ради.

Комісія з питань освіти, культури, туризму, спорту, соціального захисту населення (голова Гаєвська Лідія Олександрівна) переймалися питаннями забезпечення доступної та якісної освіти на території ОТГ, охоплення дітей дошкільного віку навчанням і вихованням в ДНЗ, підвозом учнів до шкіл, затвердження бюджетних освітніх програм, створення освітнього округу, реорганізації та закриття школи і ін. 

Зазначу, що засідання комісій проводились в міру необхідності вивчення, підготовки чи розгляду певних питань до сесійних засідань ради.

Сільською радою забезпечується право кожного громадянина бути присутніми на відкритих засіданнях ради та виконкому при обговоренні різних питань. Протягом року на сесії побули представники сіл Ягідного, Іванівки, Количівки, а також представники громадських організацій.

 

Повноваження у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку

 

З метою виконання повноважень у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку у 2018 році виконавчим комітетом реалізовано Програму соціально-економічного розвитку Іванівської сільської об’єднаної територіальної громади на 2018 рік:

 -капітальний та ямковий ремонт доріг;

- Підсипано дороги на Слободу, Буду, вул. Вокзальну с.Ладинка.

 - грейдування доріг по селах.

Підключено  вуличне освітлення по селах Красне, Іванівка, Количівка та виконаний монтаж вуличного освітлення в с. Ладинка.  Включення освітлення в с. Ладинка буде в наступному місяці, після проходження всіх процедур погодження з представниками електричних мереж.

Це початок проекту освітлення, який розраховано на 4 роки.

З метою виконання власних та делегованих повноважень в продовж року реалізовувалися цільові програми, спрямовані на розвиток житлово-комунального господарства, соціального захисту населення, в тому числі ветеранів війни, праці та учасників антитерористичної операції, оздоровлення дітей, підтримки медичної галузі та інші програми.

Для збалансованого економічного розвитку території об’єднаної громади, ефективного використання фінансових і трудових ресурсів комунальним підприємствам, які функціонують на території об’єднаної громади, рішеннями виконавчого комітету було затверджено фінансові плани. Про виконання цих планів та господарську діяльність на засіданнях виконкому та сесії сільської ради заслуховувалися звіти керівників та надавалися рекомендації щодо підвищення ефективності роботи підприємств.

 

Для забезпечення виконання делегованих повноважень у здійсненні державної регуляторної політики, визначеної Законом України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності“ відділами виконавчого комітету були розроблені проекти регуляторних актів Іванівської сільської ради. Робота проводилася відповідно до плану діяльності Іванівської сільської ради з підготовки регуляторних актів на 2018 рік.

 

Повноваження у галузі бюджету, фінансів

 

Фінансово – бухгалтерський відділ Іванівської сільської ради діє на підставі Положення про фінансово-бухгалтерський відділ, затвердженого рішенням третьої сесії першого скликання від 03 лютого 2017 року.

Він здійснює реалізацію державної бюджетної політики на території об’єднаної територіальної громади, складає і забезпечує виконання бюджету ОТГ, підзвітне і підконтрольне виконавчому комітету Іванівської сільської ради та Департаменту фінансів Чернігівської обласної державної адміністрації.

Основним і важливим напрямом роботи є організація виконання бюджету ОТГ за доходами і видатками. Разом з управлінням Державної казначейської служби України у Чернігівському районі забезпечує надходження доходів до бюджету ОТГ та використання бюджетних коштів за цільовим призначенням. Протягом бюджетного періоду забезпечує відповідність розпису бюджету встановленим бюджетним призначенням.

Так надходження в 2018 році збільшилися на 24 % по відношенню до 2017 року, що становить 3 млн. гривень. Проте ми не дотримали 1,8 млн. грн. акцизного податку від реалізації палива на території ОТГ. Це пов’язано з невірним обліком ДФС фактично реалізованого обсягу палива. Ми працюємо над виправленням помилки ДФС і сподіваємося, що Міністерство Фінансів України виправить цю помилку та компенсує недоотримані кошти.

Фактичні показники бюджету Іванівської сільської об’єднаної територіальної громади у 2018 році склали:

 

Доходи

Доходна частина бюджету з урахуванням міжбюджетних трансфертів та власних надходжень бюджетних установ за 2018 рік склала 44 172 тис.грн. при плані з урахуванням змін 46 194 тис.грн. Виконання до затвердженої суми на рік з урахуванням змін склало 95,6 відсотків.

За звітний період з державного бюджету та інших місцевих бюджетів до бюджету об’єднаної територіальної громади надійшло міжбюджетних трансфертів на загальну суму 29 148тис. грн, у тому числі базова дотація, освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам, медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам, субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад, іншої субвенції.

 

 

 

Видатки

Видаткова частина бюджету з урахуванням міжбюджетних трансфертів та власних надходжень бюджетних установ, виконана на 95,89 %, при плані з урахуванням змін 35 456 тис.грн, фактично використано  33 998 тис.грн. за загальним фондом

За звітний період з бюджету об’єднаної територіальної громади до інших бюджетів направлено міжбюджетних трансфертів на загальну суму 5 985 тис. грн, у тому числі до районного бюджету – 5 886 тис.грн.

 

 

Повноваження щодо управління комунальною власністю

 

У зв’язку зі створенням Іванівської об’єднаної територіальної громади на початку 2017 року до комунальної власності громади, в яку входили 2 дошкільні начальні заклади (ДНЗ „Промінець“ та ДНЗ „Ягідка“), 3 будинки культури (Количівський, Іванівський, Ягіднянський), ще перейшли зі спільної власності територіальних громад району 6 загальноосвітні шкіл (Количівська ЗОШ І-ІІІ ст. Іванівська ЗОШ І-ІІІ ст. Ягіднянська ЗОШ І-ІІ ст. Краснянська ЗОШ І-ІІІст. Ладинська ЗОШ І-ІІ ст. та Слобідська ЗОШ І-ІІ ст..). Прикро, що довелося закрити Слобідську ЗОШ І – ІІст.  Але кількість учнів становила 22, що менше ніж робітників школи. Також формат навчання у малокомплектних класах не дає навіть середнього рівня освіти.  Були проведені збори, збори громади, батьківські збори, комісій і було прийнято рішення закрити Слобідську школу та організувати підвіз дітей новим комфортним та безпечним автобусом.

Зараз створено Іванівський освітній округ, куди входить два опорні заклади освіти та три філії: Краснянська, Ладинська, Ягіднянська.

З метою покращення технічного стану будівель та належного утримання об?єктів комунальною власності було придбано для закладів освіти: (капітальні видатки):

  1. Придбано новенький шкільний автобус – 1 769 400 грн.
  2. Плита електрична (ЗОШ Іванівка) – 16 170 грн.
  3. Кап. ремонт Количівської ЗОШ ( заміна вікон) – 741 875 грн.
  4. Навчальні засоби – 106 187 грн.
  5. Багатофункціональний пристрій – 20 778 грн.
  6. Капітальний ремонт котельні Іванівської ЗОШ – 175 762 грн.

 Капітальний ремонт котельні Количівської ЗОШ – 719 795 грн.

  1. Мультимедійні комплекси – 417 115 грн.
  2. Поповнення бібліотечних фондів ( підручники) – 12 553 грн.
  3. Бензогенератор Количівська ЗОШ – 19 999грн.
  4. Комплект  для кабінетів біології, фізики, хімії – 199 020 грн.
  5. Комплект мікроскопів – 46 170 грн.
  6. Шкільні меблі – 319 457 грн.

 Для закладів культури:

  1. Комп’ютери та ноутбуки – 21 665 грн.
  2. Проектори – 24 396 грн.
  3. Музична мінісистема – 8999 грн.

Адміністрація та управління ОМС:

  1. Котел твердопаливний с.Красне  - 12 560 грн.
  2. Комп’ютери та ноутбуки – 97 503 грн.

Соціальний захист:

  1. Ноутбук 10 832 грн.

Повний звіт сільського голови доступний за посиланням:https://rada.info/upload/users_files/04412751/014b46f777cafcea65aef638054cc10a.docx

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь